Vem är du?

Godmorgon. Eller inte.. Vaknade halv 12 då jag blev väckt av min älskling som skickade ett mess. Sen dess har jag bara legat i sängen och messat med honom och snackat på facebook med Moas kille eftersom det hänt lite saker mellan dom, mer vill jag inte säga..
Till rubriken: Tycker såhär himla synd om en viss person, hur kan han veta vem han är egentligen? Han borde ha en del problem.
Iallafall så har jag träning 16.45 till 18.00, så himla gött. Vet inte hur jag lyckas men jag saknar fotbollen extremt mycket även om jag tränade senast i torsdags. Nu väntar jag bara på att Moa ska ringa så ska jag gå upp ur sängen sen. Bloggar någon gång innan träningen. Puss / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: