Välling!

Har inte bloggat idag pågrund av att jag vart i skolan, sedan på bussen påväg hem så orkade inte jag och Alina gå av så vi åkte runt hela Eriksberg. Sen bestämde vi oss för att åka till Alinas mammas jobb i Haga för att hämta pengar så Alina kunde äta. Sedan mötte vi min mormor i stan för att mina älskade skor har gått sönder och vi skulle se om man kunde fixa de. Så vi lämna in skon. Sen så skulle vi hem och så ringde min mamma och sa att min syster har dopdag idag och bad oss köpa något gott tills ikväll, vi köpte en tårta och åkte hem.
Nu ligger jag ner bäddad i min säng med en välling, hih jag ÄLSKAR verkligen välling. Åh de är de jag lever på, lovelovelove, har blivit bäbis igen..puss moa
Broder från en annan moder..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Var är dag-sakerna? :(

2011-11-21 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: