Tråkigt.

Hur bor du:
Brukar du komma i tid:
Hur lång är du:
Kan du laga mat:
Vad jobbar du med/pluggar du:
Vad har du på dig just nu:
Har du någon fobi:
Hade du en bra kväll igår:
Vilket är ditt senaste inköp:
Din favoritdryck på morgonen:
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Har du sovit i din egen säng inatt:
Vad hade du sönder senast:
Vem snackade du med senast:
Varm favoritdricka:
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Alkoholhaltig favoritdricka:
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Saknar du någon just nu:
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Någon jag stör mig på:
Intressen:
senaste person du kramade:
Senaste person du ringde:
Senaste person som ringde dig:
Vad drack du senast:
Vill du ha barn:
Längtar du till din nästa födelsedag:
Har rakat dina ben någon gång:
Är du sugen på något nu:
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Använder du hudkräm:
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv:
Brukar du baka:
Röstade du i det senaste valet:
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Vilken låt lyssnade du senast på:
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Vad tycker du är äckligt:
Har du pengar på mobilen:
Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: Nja, kan man inte direkt säga att jag alltid gör..
Hur lång är du: 1.60-1.62 m
Kan du laga mat: HAHAHA NEJ!
Vad jobbar du med/pluggar du: Går fortfarande i grundskola
Vad har du på dig just nu: Mina älskade HK mjukisbyxor och sportbh
Har du någon fobi: BLOD!!! Sen spöken och andar, fast de kallar man inte fobi tror jag..
Hade du en bra kväll igår: Sämsta på länge..
Vilket är ditt senaste inköp: Hm..kommer inte ihåg :o
Din favoritdryck på morgonen: Oboy!! Fast ibland bara mjölk, de beror på..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Gjorde sönder knoppen på en spegeldörr för någon timme sedan..
Vem snackade du med senast: Maja
Varm favoritdricka: Chailatte!!!! Herregud va länge sedan de va nu..
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Bubbelvatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Inga kommentarer.
Saknar du någon just nu: För mycket..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: De är verkligen inte svårt, så de räcker med att prata skit..
Någon jag stör mig på: En, två, tre, fyra, fem..haha för många, nämner inga namn!
Intressen: Fotboll 4 life
senaste person du kramade: Pappa
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Pappa haha
Vad drack du senast: Juice
Vill du ha barn: Aa
Längtar du till din nästa födelsedag: Självklart
Har rakat dina ben någon gång: Jao
Är du sugen på något nu: Jaaaa sugen på mycket. Men just nu vill jag ha glass!!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: EUUUW blää usch kaffe är äckligt
Använder du hudkräm: Aa, men lite rädd att använda de ibland, får för mig att jag ska få finnar..
Attraheras du av män med skägg: OHHGAAAD JAAA, VEM GÖR INTE DE?!?!? haha nej
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv med SMÖR!
Brukar du baka: De händer i perioder när jag bakar jätte ofta..
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Aa fast ne
Vilken låt lyssnade du senast på: Jessie J- Who You Are...älskar den lika mycket fortfarande!!
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, för en gångs skull som min hund BREDVID mig hela natten..
Vad tycker du är äckligt: Folk som röker och super, uuuuuuuuuuuuuuusch!
Har du pengar på mobilen: yesman
Vilken svordom använder du mest? F*n
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu 09.00 för jag är sjuk
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Älskar att ta bilder!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Helt seriöst..jag vet inte!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Aa tror de va en hemligehet iallfall
När var senast någon stötte på dig? Haha i typ förrgår
Vad åt du till middag senast? Öh...korv och pasta?
Kan du vissla? Nej, men ibland kommer de ut något liknande ljud allafall
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte de?
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? 2 år sedan
Pratar du några andra språk? Pratar inte, men KAN finska, engelska lite franska och spanska
Har du gråtit offentligt? mmm
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Njaa
Vad har du med dig in på bion? Snacks, DRICKA, godis!!!
Vad har du för väder? Mulet.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Går inte och har aldrig gått
När sov du senast på golvet? I en kyrka för cirka 3 veckor sedan
Vilken är din favorit drink? Ingen
Gillar du din boendesituation? Haha aa eller va?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 8-9, men de blir alltid 6-5 timmar..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, fast jag är seg så de blir så ändå
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hamnar* nja sometimes
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Snackar inte med mig själv ;p
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA, de är en dröm!
Tycker du om att krama folk? Jadå
Äger du en digitalkamera? Aa fast den är kass
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Massa..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Hehe, mm, menmen jag gör de med
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Asså nej, jag älskar kött och ser de aldrig som något djur..
Är du mörkrädd? Ja herregud..
Tre saker du alltid har med dig? en toffs, mina pärlörhängen, mobilen, haha..
/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: