Pinsam dag..

Haha ja som sagt så fyllde jag ju år idag. Måste säga tack till alla som sagt grattis och det sätter sig i hjärtat, alla 300 gratulationer på facebook, alla sms och telefonsamtal..Betyder jättemycket. Ska strax sova eftersom jag är sjukt trött och ska orka upp och kolla på julkalendern imorgon, haha ja jag och min syster är lite beroende. Och idag fixade vi äntligen simkortet till iPhonen så nu kan jag blogga i skolan och lite sånt, smart ! Vad mer ska jag säga? Mina presenter eller det var ju bara sagt att jag skulle få min iPhone men sedan fick jag 4 filmer, kläder och sedan kommer släkten på söndag ! Och till rubriken... Hela bamba, seriöst alla 8or i bamba stod runt mitt bord och sjöng idag.. Det var det pinsammaste på länge. Dom gjorde ju likadant förra året och det är bara mig dom gör det till.. :( Men nu ska jag sova, godnatt och sov så gott ! Massa pussar / Alina'

Lite coolt, 30 november 17.43 föddes jag faktiskt haha !

Kommentarer
Postat av: Piny era älskling

Grattis förskott älskling :*

2011-12-01 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: