My day

Nu har ni rätt att klaga på mig, men som jag sa igår så skulle de inte bli mycket bloggning idag. Skolan rullade väl på förutom en sak..men de löste sig efter massa snack på rasten. Sedan var de hemkunskap och vi hade teori, seeegt. Men i slutet fick vi göra typ fruktdrinkar, ska jag vara helt ärlig så höll jag på att spy upp de. Jag är inte så nyttig av mig så de va inte alls min grej. Vi fick sluta tidigare eftersom våran klass skulle iväg på simtest. Jag skulle inte vara med eftersom jag vart sjuk, men de va kul att kolla på iallafall. Efter simningen drog jag och Alina till Subway för att äta, sedan var det bio! Asså den här filmen var så sjuuuuukt bra, finns inte ens ord!!! Den höll på i två timmar och man vill bara att de skulle vara 2 timmar till. Jag är kär på nytt..HAHA ne men åh va bra den va!!!!!! Om ni inte har tänkt att se den säger jag en sak, FIXA BILJETTER OCH SE DEN NU!
Kom nyss hem och ska duscha nu. puss moa
Funkar inte att ladda upp bilder på datan..så detta får bli ett tråkigt inlägg. Men ni kan ju alltid föreställa er typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: