Moa..

Eftersom Alina gjorde ett inlägg om sig själv är det lika bra att jag också gör de. Jag heter Moa då. Jag är sjuk dålig på att skriva om mig själv, men jag kan ju börja med att jag är 14 år och fyller år 16 juli. Jag spelar också fotboll i BK Häcken och har gjort det i 7 år. Fotboll är mitt liv och jag är uppväxt med fotboll eftersom intresset är stort i min familj. Jag har en mamma och en pappa, självklart. Sedan har jag en syster som heter Maja som är 12 år. Alina är min bästavän och hon är sjukt underbar. Jag är inte riktigt som alla andra och behöver inte försöka vara som någon heller, för jag kommer aldrig att lyckas. Vi kör på Moa-stilen tycker jag! Haha. Jag går i 8:an på Toleredsskolan, sjukt go skola. Ni kommer märka att både jag och Alina tillbringar mycket tid på skolan, inte för att vi är några pluggisar utan för att vi älskar att hänga där med folket, hihi. Jag har inte något speciellt liv, inget märkvärdigt alls men det är kul att blogga. Mer tänker jag inte skriva mer om mig nu, men om ni fortsätter att läsa bloggen kommer ni få veta mer såklart!
Ja, såhär ser jag väl ut då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: