Inte haft någon tid..

Saken är att igår efter träningen var jag med mina föräldrar eftersom min pappa bara är hemma på helgerna så var jag med honom resten av kvällen. Idag var jag i skolan och det började med att jag och elin missar bussen som vi ska ta till valhalla eftersom vi skulle simma direkt på morgonen men vi hade tuuuuuur för det kom en till direkt efter..Vi kom till valhalla och mer behöver jag inte säga en att jag och tilda skäääääääämde ut oss rejält, ni kan ju fråga Moa hur mycket hon skratta ?
Aja när jag kom hem väntade jag på mamma som gav mig pengar så gick jag ut och åt pizza med min elskling Regeiah hihi och så kolla vi lite på p97's, p96's och p98's träning samtidigt som vi gick runt och snacka. Gött att jag kan säga allt till den flickan utan att det går vidare ! 
Och idag slog mitt livs dröm in, haha nej inte direkt men.....i'm in love !
När jag kom hem kollade jag på ensam mamma söker med mamma och sen CSI och efter det har jag bara skrivit med min älskling A !
Nu ska jag sova så hör jag av mig imorgon !
PS. MOA HEMPROVET SKA IN PÅ TORSDAG !!!!

Otroligt glad cheeey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: