Ingen tid..

Idag var jag i skolan ovanligt tidigt, vet inte vad som hände med mig. Slutade 15.30 iallafall och jag och Moa orkade inte gå av bussen så vi åkte till backaplan med min älskling och hans syster som skulle på hemspråk. Satte oss och åt lite gott på mc också haha såna tjockisar. När jag kom hem så pratade jag med mamma lite och sen skulle jag äta...När jag är påväg upp med maten så ramlar jag i trappen och slår upp hela fingret så jag har extremt ont just nu. Iallafall, runt halv 7 så somnade jag haha till halv 9 så det var rätt gött eftersom jag har så dålig sömn. Efter kollade jag lite på champions league.Nu ska jag först skicka iväg ett sms till min saknade vän Yousef som fyller år idag, en vecka innan mig exakt och efter det ska sova till 8 imorgon då jag duschar, fixar mig och går. Yes !
Och jag har inte haft någon tid till att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: