Fotbollstunering

Varför jag inte bloggade i morse var för att jag vaknade 10.24 automatiskt och låg och drog mig i sängen till 11.10 då Moa kom hit och sen fick vi helt plötsligt lite bråttom och det var anledningen. Kom hem för 50 minuter sen, eftersom vi började 13.00 så slutade vi 16.30. Jag och Moa hade lite tur eftersom vi bara var 6 tjejer och typ 30 killar och 6 lag så trodde vi att det skulle vara en tjej i varje men när dom skulle ropa upp lag 5 och 6 så var ingen av oss i 5 och därför kom vi i samma, 6. Nog om det...Om 50 minuter så taggar vi träning med världens bästa tjejer. Hatar egentligen och träna i detta vädret men vad gör man inte för laget liksom?
Känner att jag skrivit rätt mycket nu så jag hör av mig innan jag går, om en halvtimma eller så !
Haha otroligt oseriös bild från idag men lite kul och bjuda på sig själv ibland..
En massa kärlek/Alina~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: