FÖRLÅT!!

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat. Det har hänt för mycket saker som gjort mig så ledsen, va ute i regnet i typ 2 timmar igår och grät och tänkte. Det kändes jätte skönt efteråt. Hade det ganska tråkigt på kvällen tills min bästavän Emil kom. Då tog vi lite bilder, men sen gick han hem vid typ 02.00. Jag somna vid 04.30 inatt så jag har inte sovit så mycket. Har öroninflammtion så skulle till doktorn idag men dom hade stängt..så får gå dit tidigt på morgonen imorgon. Min kväll tillbringades med min älskling, vi hade en del att snacka om typ. Kom hem runt 21.00 och tog en dusch och nu sitter jag här med ansiktsmask. Ska läsa lite i min älsklingsbok, ''Jag är Zlatan Ibrahimovic''.


Jag älskar dig bäbbäää! puss moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: