Det var så vi två var igenkända..

Om någon såg inlägget innan som jag nu raderat var det för att det var så himla jobbigt. Det var tjafs mellan mig och moa, mig och "F", moa och "F"...Ja ni förstår, allt var bara helt upp&ner-vändt..
Nu ska jag lägga mig och läsa klart kapitel 5 i Zlatans bok och skriva lite med A och sen sova eftersom jag ska upp redan klockan 8 imorgon. Imorgon är det futsal som gäller...Wiho. Som jag älskar fotboll alltså, sen finns det ju en sak att en person ska komma och kolla och hur det blir med det vet jag inte. Kommer troligtvis att påverka mig iallafall..
Men nu måste verkligen ja lägga ihop mina fotbollskläder. Vi hörs imorgon innan jag åker !
Jag ler för dig farfar, glöm aldrig det. 11/4-2011..Dagen du hamnade i ditt bättre hem !
Jag älskar dig ! /Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: