Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Nu var det så att jag inte hade någon ny bild på den fär datorn.
Men det är min mormor och jag när jag var 1 år på bilden iallafall. Jag vet seriöst inte vad jag skule gjort utan henne. Hon är väldigt ung för att vara mormor och det har gjort så att hon mer är som en extra mamma till mig. Min mamma är enda barnet och de gör också att hon tar rollen som moster med. Hon kan reta mig till vansinne ibland men samtidigt så kan jag säga allt till henne. Jag älskar henne för att hon inte är som alla andra mormödrar, bakar bullar och ger pengar. Utan min mormor så ungdomlig av sig, ni förstår vad jag menar va? Hon kom till mig en gång och började kaxa upp sig och låtsades vara en turk, haha hon är sjuk och man skrattar alltid när man är med henne! Jag umgås mycket med min mormor och det kommer ni nog märka i bloggen med. Är stolt över att jag är döpt efter henne, Leena (uttalas som Läna) som är mitt mellannamn.
puss moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: