baby you're a firework, so explode and die bitch.

Inte bloggat bra. Anledningen till det är att när Alina gick hem så åt jag. Sedan fick familjen för sig att hyra en film och köpa massa gott eftersom både jag och mamma är lite sjuka. Så jag, mamma och syrran drog iväg till hemmakväll och hyrde film och köpte godis. Hihi, lite typiskt mig ooch min syster att plocka typ 1,5 kg godis, ge påsen till mamma och springa ut från affären och in i bilen för att slippa få en utskällning av mamma i affären, hihi. Nu har jag kollat färdigt på filmen och tänkte gå och lägga mig efetrsom jag ska till kykan imon, sån konfirmationsträff, segt men aja. Nu ska lägga mig i sängen och smsa lite med min älskling. Ska försöka blogga innan jag drar imon. Puss Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: