Alina..

That's my name. Haha nej eller jo.. Iallafall, jag heter Alina. Snart efterlängtade 14 år men inte riktigt än. 21 dagar kvar. Lever i världens bästa stad, Göteborg. Ska låta lite profsig och töntig nu..Mitt favoritämne i skolan är faktiskt idrott hihi. Kanske inte så konstigt när jag spelar fotboll i bästa bollklubben Häcken. Mitt liv handlar väldigt mycket om min bästavän Moa som jag delar bloggen med, min familj, fotbollen & självklart killen.. !
Jag älskar musik, men vem gör inte det liksom? Och ja jag går i skolan som alla andra normala people och det betyder människor för er som inte kan engelska. Jag går i 8an, i världens bästa klass, i världens bästa skola. FAST NEJ, skolan är inte den bästa precis men jag gillar den eftersom världens bästa människor går där. Nu känner jag att ni vet en del om mig. Eller nej...Jag har en underlat som heter Zlatan :$
That's Alina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: