Åh nu blir jag sur..

Skrev ett inlägg nyss om varför jag inte bloggat så stängs datorn av? Perfekt, nej !
Iallafall jag kan säga att bilderna idag blev katastrofalt fula på mig, verkligen usch fy och blä eller något.
Kom hem här runt 19 och då börjar jag sjunga direkt innanför dörren tills jag ser hur många par skor som det står innanför och kollar på pappa då han säger att syrran har kalas och då var de ju bara och gilla läget... Alla fick sig ett gott skratt när jag kom upp iallalfall haha.
Sen har jag ätit och efter det fick jag "resterna" typ en halv stor skål med marängswich eller hur det stavas, MUMS !
Moa har jag ingen aning om varför hon bloggat. Just nu väntar jag på sms från min älskling som pluggar och snart ska jag även börja på mitt hemprov som jag har tills på tisdag och sen öva på matten tills matteprovet på onsdag men känner mig inte ett dugg nervös eftersom jag ligger rätt långt fram och kan det mesta haha och nej nu försöker jag inte skryta eller så. Men nu ska jag göra en toppenhemlig sak innan plugget.
Pussar från........

Alina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: