Göteborg 2021 Gothia Cup

Nu tor jag seriöst att jag dog, haha. Mammas jobbakompis sa att hon hade sett en reklamfilm på mig och plötsligt så kom jag på att i sommras när jag och några från laget vra på heden så kom dom och frågade oss vad vi ville förändra i göteborg tills staden fyller 400 år, 2021. Så vägra alla att prata så JAG ställde upp. Resultatet blev en sjukt pinsam reklamfilm! Lite roligt att jag säger i videon att jag vill ha fler fotbollsplaner så jag inte behöver åka långt för att spela fotboll, jag bor liksom 1 min från slätta. Jaja, ingen behöver ju veta de ;)
Haha bara för att jag är snäll så lägger jag upp den, men detta var de pinsammaste på länge...
puss moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: